کارگر پرتاب کننده کفش 8 ماه چیزی نخورده بود!
 
Hits.ir
elinews
 

 

ضعف و بیهوشی بعد از پرتاب کفش

 

ellinews:نقل از بولتن نیوز

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، و هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!

 

 
 

 

بولتن نیوز - بخش طنز: متاسفانه در چند روز گذشته، یک نفر به خاطر مشکلاتی که داشت به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کفش پرتاب کرد؛ این خبر بازتاب وسیعی در محافل سیاسی و رسانه ای داشت و عده ای تلاش می کنند که او را جزو تیم و گروه خود معرفی کنند و او را نماینده تفکر خود تلقی نمایند.  در همین راستا نگاهی داشتیم به پوشش این خبر در رسانه های مختلف:

بی بی سی:

یک دانشجوی زبان انگلیسی که سال گذشته(!) به دلیل اعتراضش به تسخیر سفارت انگلیس(!) از دانشگاه شریف اخراج شده بود؛ امروز به خاطر سیاست های ضدانگلیسی رئیس جمهور ایران به سمت احمدی نژاد کفش پرتاب کرد! او معتقد بوده که انگلیس و بی بی سی خوب هستند و شما چرا مخالف آنها هستید. گفته می شود که کف کفش او آرم بی بی سی داشته!

نوری زاده

صدای امریکا:

دکتر زوری زاده: این اطلاعاتی که بهتون می دم مو به مو دقیق هستن! یک نفر از داخل [...] بهم ایمیل زده؛ حتی وبکم هم بهم داده و من دیدمش!! این آدم بهم گفت که از عمه اش شنیده که این نفری که به احمدی نژاد کفش پرتاب کرده یکی از بچه های شجاع جنبش سبز بوده! عمه ی همین آقایی که بهم ایمیل زده گفته که بندهای این کفش هم سبز رنگ بودن!


ناسازگار: کسی که کفشش رو به سمت دکتر احمدی نژاد پرتاب کرده وقتی در حال دستگیری بوده چندین بار فریاد زده: «اون پهباد رو پس بدین!» و این نشون میده ملت ایران خواستار ارتباط هر چه بیشتر با امریکاست! و ایرانی ها اونقدر امریکا رو دوست دارند که به خاطر پس دادن اون پهباد حتی حاضر میشن از این کارها بکنن . کفش پرتاب کنن!

(پهبادهمون جاسوسی آمریکاست)

یک رسانه ی داخلی از نوع بی انصاف:

بر اساس اخباری که به دستمون رسیده این فرد کارگری بوده که ششصد ماه(!) حقوقش رو دریافت نکرده، کودکش از گرسنگی مرده و زنش بیمار بوده و اون کارگر هزینه ی درمان همسرش رو نداشته؛ حتی اون کارگر هشت ماه بوده که هیچ غذایی نخورده بوده و بعد از پرتاب کفش، از شدت گرسنگی ضعف کرده و بیهوش شده است!


تعدادی دیگر از رسانه ها نیز گفته اند که او 8 ماه غذا نخورده و به خاطر گرسنگی کفش پرتاب کرده!

یکی از رسانه ها نیز گفته بود که وی چند سال قبل نیز به سمت محمد خاتمی رئیس جمهور قبلی نیز گوجه فرنگی پرتاب کرده و خاتمی برای کمک به او 10 میلیون تومان کمک مالی کرده، اما معلوم نیست که این خبر صحت دارد یا خیر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 13527
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1